sunnuntai 12. elokuuta 2012

Alku

Päätin sitten (taas jälleen kerran) alkaa kirjottaa blogia. Koulujen (ai että kaduttaa kun en hakenu ammattikorkeeseen!) ja syksyn alkaminen on varmaan taas sekottanut mun pään, mutta joka päivä aattelen että tarviin jonkun paikan mihin kertoa itestäni, ihan tavallisesta elämästäni ja minne tuupata mun-ah-niin-turhia kuvia.
           Mun on ollu kauheen vaikeeta päättää mihin kategoriaan mun bloggaukset ajattelis, mutta eiköhän se eniten tohon lifestyleen rajoitu. Joskus tullut kokeiltua jotakin ''tässä päivän asuni, kaikki vaatteet ginasta'' -tyylistä hönötystä, mutta ei se tainnut olla ihan se mun juttu! Tää bloggerkin on tuntunut muuttuneen viimekerrasta, josta on joku kaks vuotta aikaa, mutta enköhän mä taas opi tavoille..
         Alotetaan siis ihan alusta! Oon tosiaan 19v, tällä hetkellä työtön media-assistentti (kuulostaako lupaavalta?), ihanan Sirius -ranskiksen omistaja, haaveilija ja nyt sitten varmaan myös bloggaaja. Koira -kiintiö kylläkin nousee tässä taloudessa kuukauden päästä, kun meille muuttaa uusi perheenjäsen, Charlie -ranskis. Sirius on ollut meillä nyt lähes vuoden verran, ja ollaan sille (vaihtelevin tuloksin) etsitty kaveriksi pikkuveljeä, joka löydettiinkin mutta monien epäonnisten sattumuksien tuloksena menetettiin.


Sirius

Hömppä <3

Charlie! taustalla muuten PY..

         Asutaan (mä ja yks kiva poikaystävä (en tiiä haluuko esiintyä omalla nimellään joten olkoon nyt PY)) rivitalossa Lahden lähettyvillä, josta mulla on kyllä kauhee kaipuu pois (lue: kaupunkiin), mutta no, kaikki varmaan ajallaan. Ollaan asuttu täällä reilu vuosi.
         Jos vielä kertoisin jotain itestäni, niin sen verran että oon mac-ihmisiä ja ihan hulluna kaikkeen tyttömäiseen, pinkkiin, siniseen, uusiin vaatteisiin, kaikkeen makeeseen, discopalloihin ja sisustamiseen (lue: siirtelen tavaroita ihan sairaasti.) Oon myös ainakin mielestäni koko ajan kehittyvä, kaiken turhan mutta nätin ikuistava valokuvaaja. Kamerana Nikon d5100. Mulla on muuten myös koulun puolesta väkerretyt portfoliosivut, jonne pääsee tästä! Koulusta oon tosiaan jo viime keväänä valmistunut media-assistentiksi, mutta portfolio jäi ceeveetä varten vielä nettiin.






             Myönnän että mulla on joku sairas fiksaatio (voiko niin sanoo?) noiden kukkien kuvaamiseen, mutta ehkä on helpointa harjotella kuvaamista jollain valmiiks hyvässä valaistuksessa olevalla kohteella. Ja sellasella joka ei liiku!

PS/edit: Hyväkun ehdin ensimmäisen julkaisun aikoihin julkaista niin sain jo postaustoiveen, joten palataan siihen myöhemmin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti