sunnuntai 19. elokuuta 2012

Avonhöpinää


Ajattelin nyt kirjoittaa Avoneiden myymisestä, konsulttina olemisesta, omista lempituotteistani ja tilaukseen tässä kuussa menevistä ihanuuksista!
                 Eli oon ollut nyt vuoden 2011 huhtikuusta asti Avon Kauneuskonsultti, eli suomeksi ihminen jonka kautta Avonin kuvastosta voi tilata tuotteita. Oon pääasiassa tilaillut vaan tutuille ja omalle perheelleni ja tietenkin itselleni, mutta konsultoinnin voi viedä pidemmällekin, hankkia paljon asiakkaita ja sitä kautta itselleen hyvät provikat.
                 Itse oon rakastunut Avoniin koska se on mun budjetille sopiva,ja koska Avonilla on kaikenlaisia tuotteita aina hajuvesistä laukkuihin ja koruihin, eikä pelkästään naisille, vaan myös lapsille, vauvoille ja miehille. Tilaaminenkin on helppoa ja nopeaa, kuin myös maksaminen. Avonin paperikuvastokin on aina niin houkutteleva kaikkine väreineen ja isoine kuvineen!


                 Mulla on/on ollut päivittäisessä käytössä tosi paljon kyseisiä tuotteita, kuten shampoita, hoitoaineita, vartalonpesuaineita ja rasvoja, mutta just kun niitä rupesin tätä postausta varten katselemaan niin moni pullo kökötti kylppärissä tyhjänä. :D kun en ole tosiaan reiluun kuukauteen mitään tilannut. Tässä kuitenkin kuvia mulla aktiivisessa käytössä olevista tuotteista :-)

''kaikki'' tämänhetkiset Avonit
                En ottanut muuten tosta laukusta erikseen kuvaa, mutta se on tollainen aika iso PVC-muovinen leopardikuosinen laukku, jonka oon joskus saanut synttärilahjaksi.

Rasvat ja vartalotuoksut
                        Mulla on noita rasvoja ollu varmaan kymmeniä. mutta tossa nyt ne joita käytän tällä hetkellä. Eli Avon Naturals -sarjan body moisturising granaattiomena & mango vartalorasva, (samaan settiin kuuluu myös samantuokuinen vartalotuoksu & kasvorasva, mutta ne on mulla loppunu) vaniljantuoksuinen vartalotuoksu ja vesimelonintuoksuinen vartalotuoksu sekä uudistava kirsikka & pähkinä -vartalovoi.

Hajuvedet
                 Ice Sheers -hajuvesi on mun arkituoksu, keskimmäinen Incandessence lahja PYltä & Perceive on uusin. Kuva vääristää sen verran että Perceive on luonnossa sininen. Toi Ice Sheers tuoksuu mun mielestä sellaselta sitruksiselta, kurkulta, vähän makeelta ja tosi raikkaalta, Incandessence on kukkaistuoksu ja Perceive myös.

Korut
                  Avonilta mulla on noiden Snowball -korujen lisäksi sellanen hopeinen rannekoru, johon saa kerättyä sellasia riippuvia paloja. En oo ihan varma myydäänkö niitä enää.. Snowballit on viime joulun joululahja anopilta.

Meikit ja kynsilakat
                  Ripsivärit mulla on lähes poikkeuksetta Avonilta, toi vasemmanpuoleisin ripsiväri maksaa yleensä vaan 3€, ja on ihan huippu. Myös Supershock -ripsari on osoittautunut toiseksi mun suosikiksi. Glimmerstick diamonds on sellanen ruskea kimalteleva kajaali, jota saa muissakin väreissä. Kynsilakkoja mulla on ranskalainen manikyyri, Aqua Turqoise kimallelakka (mun mielestä enempi kyllä vihree) ja tollanen mattavaaleanpunainen lakka.

Hiustenhoito

                    Mulla on yleensä Avonilta myös hiusten pesuaineet ja suihkugeelit, mutta just nyt käytössä vaan hiuksiin jätettävä hoitoaine, Colous protecting värjätyille hiuksille tarkoitettu värinsuoja-aine ja karheille latvoille tarkotettu seerumi. Pyöröharjan oon joskus ostanut hiusten föönaamista varten, mutta ei oo ainakaan vielä tullut käytettyä siihen.


             

                   Tulossa mulle nyt tästä uusimmasta esitteestä on ainakin Comb It! -ripsari, kurkkua sisältävä kasvorasva, uusi (ihana) laukku & hiusväri sävyä Dark Golden Brown. Tähän mennessä en oo vielä pidemmälle tai tarkemmin uskalla kuvastoa selata, kun on toi tämän kuun rahatilanne aika hyvin tiedossa! :D Avonin kuvastossa on vielä kaiken muun pahan lisäksi ne sellaset hajuvesien haistelujutut, jossa pitää hinkata sitä lehteä tietystä kohtaa ja sit se hajuvesi haisee siinä. Hyvin selitetty, mutta niitä en oo uskaltanut myöskään yhtään haistella, kun laivalta kuitenkin tarttuu joku hajuvesi mukaan varmasti.
                    Jos jotakuta alkoi kiinnostaa vaikka tää Avon Konsultointihomma, niin netistä saa ainakin hommasta tietoa, mutta jos ei löydy niin multa voi vaikka kysyä. :-) myös jos pelkkä tuottuiden tilaaminen kiinnostaa ja asut jossain Lahti - Akaa akselilla niin mun kautta saa tilattua, ja tuon tuotteet vaikka kotiovelle asti. :-) Tää avonholisti jatkaa nyt illanviettoaan karjalanpiirakoilla ja kaakaolla sekä Junior Masterchefillä. Saattaa olla että tuo koiruus haastaa mut taas vesisateeseen lenkille, mutta onhan tässä sisällä tullut jo koko päivä sluibailtua. Iltoja. :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti