keskiviikko 15. elokuuta 2012

Tällä kertaa iloista nimilaatta-asiaa

Kirjoitin muutama päivä sitten aika kärkkään postauksen nimilaatat.com -verkkokaupasta, koska en saanut tilaustani luvatulla aikataululla. Postauksen lopussa sanoin peruvani sanani jos nimilaatta mulle koskaan saapuu, ja tänään aamullahan se saapui. Itse asiassa, niitä saapui jopa kaksin kappalein!
           Kuoressa olevasta viesistä mulle ilmeni että tilaamani iso musta luu oli loppu, joten he lähettivät kaksi erilaista luuta, yhden pienen mustan ja toisen ison sinisen luun. Lopussa luki myös, että jos haluan niin saan vielä vaihdettua myöhemmin nuo kaksi siihen alkuperäiseen tilaamaani, mutta olen mä noinkin tyytyväinen. Nyt niitä on sitten kaksi. :-) pakko sanoa että hienoa jälkeä tekevät, ja suositten kaikesta huolimatta tilamaan kys. verkkokaupasta, informaatikatkoksista huolimatta.

Toi iso sininen luu on muuten yllättävän kiva! ja sopii Siriuksen valjaiden väriin.
Takana lukee mun ja PYn puhelinnumerot.
      
                Jos nyt muuten pitää vielä tavoilleni uskollisena hiukan kritisoida, niin asia olis ollut ihan ok jos olisivat ilmoittaneet että tilaamani tuote on loppu, eivätkä laittaneet viestiä että tilaus olisi jo lähetty! Loppu hyvin kaikki hyvin, aijon varmaan tilata tuolta vielä Charliellekin oman.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti