maanantai 27. elokuuta 2012

Tänään on hyvä päivä

Moikka! Onpa tas ihana olla omalla koneella ja kotona! Haettiin aamulla Stifler kasvattajalta uuteen kotiin ja kun päästiin perille, postilaatikossa ja postissa odotti ihania yllätyksiä. Tai no ei niinkään yllätyksiä, mutta ihania juttuja kuitenkin.
                 Ensiks huomasin että Yves Rocherin paketti oli saapunut ärrälle, joka haettiin jo matkalla. Postissa odotti Avonin laatikko, ja postilaatikosta löytyi myös paketti Provealta, jossa oon tilaajana kahdessa eri ''alusvaateklubissa''. Kannattaa käydä kurkkaamassa!

                         Ensiksi esittelyssä YR:n paketti, josta paljastui seuraavanlaisia juttuja:


Ihmettelin ensin että mikä toi laukku oikein on!




En olis ehkä jotenkin uskonut että joku tilaajalahja tuntuu niin kestävältä kun toi,
yleensähän ne on sellasia helposti rikkimenevän tuntuisia.


                      Tilaajalahjaksi (eli siis ilmaiseksi!!) sain tollasen kermanvärisen perässävedettävän suurehkon laukun, jonka sisältä paljastui kaksi muuta pikkulaukkua. Toista ajattelin käyttää toilettilaukkuna ja tota narupussukkaa vaikka likapyykille reissussa. Tää lähtee varmasti mun mukaan laivalle!


Kuorinta 3,90e, tuoksu 3,40e, maskara 3,90e, päällyslakka 4,90e ja french manicure -kynä 4,90e

                       Näyttääpä jotenkin että tossa olis vähemmän tavaraa mitä oikeesti tuli tilattua.. mutta vasemmalta oikeelle: aprikoosikasvojenkuorinta, aito vadelma -tuoksu, Sexy Pulp -maskara, läpinäkyvä päällyslakka & french manicure -kynä.
                        Pakko kyllä sanoa, että oon vähän pettynyt tohon maskaraan, ei ihme että oli niin halpa kun on noin pieni! Ihmettelin ensin että mitä oon oikein tilannut.


                      Toi harja näyttää kyllä ihan lupaavalta, toi voi olla ihan hyväkin ripsari, mutta ihan naurettavan vähän sitä kyllä on. Päivittäisessä käytössä toi riittää mulle varmaan viikoksi.

                   
                     Tää tuoksuu niiiin ihanalta! PY kyllä ensiks sano että haisen ihan joltain lissulta joka käyttää Seppälän hajuvesiä, mutta ei toi kyllä miltään Boumilta haise! Tosi ihana, marjainen ja raikas, aito tuoksu. Aika pieni pullo kylläkin, siitäkin sanomista!


                    Näihin kahteen oon kyllä oikeesti aika pettynyt. Oon eniten odottanut tota ranskalaisen manikyyrin tekoon tarkoitettua kynää, mutta en tiedä oliko mun kynsissä, vai tossa kynässä vika kun ei se ainakaan tarttunut mun kynsiin. Sitä piti levittää kynsien alle, ja mä tietenkin ohjeita lukematta laitoin ensin kynsien päälle, ja mun mielestä tulos oli paras kun laitto sekä alle, että päälle. Toi vaan korostaa omien kynsien valkoisuutta ihan pikkasen. Päällyslakka oli ihan perus päällyslakka, harmi vaan ettei kuivunut kiiltäväksi, olis ollu parempi!
                    Avon tilaukseen oon kutakuinkin tosi tyytyväinen, en tilannut mitään turhaa ja kaikki oli tuttua ja hyvää laatua. :-)

Päällimmäinen Kartsun tilaama Orvokki ja litsi -setti, 9,90e


                            Tilasin taas myös seuraavien kampanjoiden kuvastot, nyt voi taas jaella noita. :-) Jos joku haluaa yhden jokaista niin mulle viestiä!


                            Tässä mulle itselle tulevat tuotteet, eli toi inana laukku, kurkku-kasvorasva, comb it! -ripsiväri (joka oli muuten viimeistä kertaa tän kuun esitteessä!!) ja peitepuikko.

Avon Care Light Moisture Cream 2,50e, Comb it! -ripsari 3,90e, Perfect & Hide -peitepuikko 4,50e

                           Ajattelin ensin tilata erilaisia kasvorasvoja, mutta päätin sitten testata ensin omalle iholle tarkoitettua rasvaa, joka sisältää ainakin rauhoittavaa kurkkua ja vihreää teetä.
                            Avonin Colortrend on hinta -laatusuhteeltaan mun mielestä tosi halpa ja hyvä, varsinkin ripsarit on mun suosikkeja. Toi peitepuikkokin tulee taas tarpeeseen, kun se kuluu multa aina niin äkkiä!

Morelia -laukku 16,90e
                              Eniten varmaan Avonin tilauksesta odotin just tota laukkua, joka on just niin loisto kun ajattelinkin. Mulla on nyt aika kovassa huudossa kaikki konjakin ja kullan väriset asusteet ja kengät :D. Sisällä sais olla kyllä isompi vetoketjutasku, mutta muuten ei mitään moitittavaa. Toivottavasti toi kestää mulla, oon jo yhden Avonin laukun hihnat saanu hajotettua.



Provea Sensuality -setti 21,90e

                                                                 Mitäs tykkäsitte? :-)
                     
                             Mun pitäis nyt alkaa laittaamaan pyykkiä kuivumaan ja koirille ruokaa, mut kaikki vaan nukkuu. Kuorsaus kuuluu mun jalkojen vierestä, sohvalta ja makkarista. Asun oikeen kunnon laiskijaisten kanssa! Kirjoittelen vielä viimeistään huomiseksi Stifustakin postauksen, mulla on nyt ainakan vielä siitä niin vähän kuvia että tulis aika lyhyt postaus. Palataan!

2 kommenttia: