keskiviikko 12. syyskuuta 2012

2000 kävijää!

Taas pamahti rikki yksi tuhat lisää eilen, joten jee! Seuraavaa odotellessa.

Oon ollut tänään ihan ihmeellisen väsynyt, jota en ollut kertaakaan kipeenä ollessani. Päätä särkee kolmatta päivää putkeen. Ulkonakin vaan sataa, mut illalla otan kyl itteeni niskasta kiinni ja lähen lenkille Sirren kanssa.
             Eilenkin Suvi korjaili mun ripset taas kauniiksi, niin nyt kelpaa taas :-). Molempien silmien ripsilöiset on taas yhtä kauniit ja tasaiset. Vielä huomisaamuun pitäis taas vältellä suihkua, sitten voi vähän kokeilla meikatakin silmiä, mitä en oo vielä pidennysten kanssa kokeillut!
             Eilen oltiin myös vähän metsälenkillä koirien ja PYn porukoiden kanssa, ja allla vähän kuvasaalista sekä vähän muutakin saalista:


Hain vähän aikaa sitten postista Jeans.filtä tilaamani paketin, jota oon tässä jo pari päivää odotellut. Nyt kannattaa muidenkin tilata, sieltä saa meinaan aina tilauksen loppusumman mukaan valita itselleen jonkin tilaajalahjan! Mä valitsin ton mustan rannekorun, vaihtoehtoina tais olla myös jotain lippiksiä ja muita, en nyt muista tarkkaan. :-) Nyt vielä odotellaan se mun ja Emmin GTn paketti, joka luultavasti huomenna odottaa mua matkahuollossa! iih!

Rannekoru ilmainen, strassisydän irto-olkaimet 4,90e & siniset glitterkynsitipit 9,90e.
Flyfor - varrelliset ballerinat 25,90e
PYnkin piti kokeilla kynsitippejä :D

Olis kyllä kiva löytää mun kynsiliimapullokin, että sais laittaa noi kynnet laivalle.. ja taas tietenkin unohdin tilata kynsilakkaa, aargh!
               PYn mielestä noi ballerinat on rumat, mutta mun mielestä just hauskat! Mitä mieltä te ootte? Toivottavasti Tallinnassa olis kesäkelit viikonloppuna, kun on aika tylsää pitää noita vaan sisällä. Maissakin kun tulee toivottavasti shoppailtua.

Tän päivän mässytykset.
Meillä oli testissä noi Angry Birds -limut, PYn on toi Space comet ja mun on Lagoon. :D Ite tykkäsin enemmän tosta lagoonista, se maistu sellaselle päärynälle ja makeelle, ja toi space comet maistu kokis-appelsiinille mut ilman hiilihappoja. Mun mielestä toi kaikki angry birdsit on sellasii et niis ei oo paljoo yhtään hilihappoo, mut se on varmaan siks kun ne on aika nuorille varmaan tarkoitettu.

Tänään tulee Smash telkkarista Avalta, jes! Onko kukaan muu kattonut sitä? En tiiä montako jaksoo siitä on tullu mutta oon kattonut kaks, ja vaikuttaa siltä että toi sarja pääsee mun viikottaisten must see- sarjojen joukkoon.

Palataan vaikka huomenissa! <3: jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti