tiistai 18. syyskuuta 2012

Don't tell me, tell my ghost


Otsikon kirjoitettuani tajusin, etten siivonnutkaan pikkukoiran pissoja lattialta, vaan unohdin. Oltiin PYn kanssa taas kaupoilla hakemassa leffoja, mutta ei löydetty mitään kiinnostavaa. Avengers leffa oli number one, mutta 20€ leffasta jonka voit vuokrata ärrältä ei ainakaan vielä kauheasti houkuttanut. Myöskään Vuosaari -leffan hinta ei oo vieläkään laskenut 23 euroa halvemmaksi, joka on aika paljon ajat sitten DVDlle tulleesta leffasta. Seuraavassa vähän jutskuja mitä tänään tarttui mukaan;

Kristian siviilipalvelusmiehenä 9,95e, Ultimate volume shampoo 3,50e, Wet'n wild coverall palette 4,95e &
Eveline Volume lipextreme huulikiilto 4,90e, MNY kynsilakat n. 3e/kpl
Onko kukaan lukijoista lukenut koskaan noita Juha Vuorisen pokkareita? Juoppohullun päiväkirjat on ihan ehdottamasti mun lempipokkarisarja, jotka multa löytyykin kaikki kirjahyllystä. Myös tosta Kristian -sarjasta oon lukenut aikasemmat kirjat, ja nyt pääsee taas nauraan hyville läpille ton Kristian siviilipalvelusmiehenä -kirjan kanssa.
                       Tosta Seppälän coverall -paletista oon kuullu niin paljon hyvää, ja aina ennen kun oon mennyt sitä ostaan niin se on ollut loppu. Paletti on kyllä tosi pienikokoinen, jotenkin ajattelin sen isommaksi. Huomenaamulla tulee varmaan testattua tota puhtaalle iholle. Mullahan on tosi punaset posket aina, joten toivon että toi vihree vastaväri toimii niin hyvin kun oon kuullut.
                       Tota MNYn hopeahilekynsilakkaa mulla on ollut ennenkin, mutta käytin sen aika nopeesti loppuun, kun tolla on niin helppo tehdä kivat ja yksinkertaset kynnet lakkaamalla vaan kynsien kärjet ja päälle vielä läpinäkyvä kiiltävä päällyslakka. Musta oli paljon mattapintasempi mitä luulin, eikä hileet ny mitenkään isosti. Varpaankynsissä kuitenkin bueno. :-)
                       Tota huulia turvottavaa huulikiiltoa mulla on ollut aikasemminkin, enkä oikeen muuta eroa käytössä huomannut, kun huulien kirvelyn ja kuivumisen. Huulien turpoomisen huomasin kyllä itse kun omiin huuliin sitä laitoin, mutta muiden mielipidettä kysyessä ei huomattu eroa. Pelkkänä huulikiiltonakin toi on aika huono. Tuoksu on kuitenkin hyvä ja sellanen karkkimainen, josta varmaan kaikki ei tykkää. Oon laittanut ton alle yleensä huulirasvaa ettei huulet kuivu. Jostain oon kyllä lukenut että tossa on joku ainesosa joka saattaa horjuttaa hormonitasapainoa, mutta siihen sivuvaikutukseen en osaa sanoa juuta enkä jaata. Piti nyt kuitenkin ostaa, kun onhan se kiva kun on kaikkee.

Vasemmalla ennen, oikealla jälkeen. Ylimmässä kuvassa näkyy muuten sillä MNY lakalla tehdyt lakkaukset.
Oon taas koukuttunut kahteen iPhonepeliin, jotka on Bejeveled Blitz ja Nyan Cat on space. Oon aina ennen vihannut tota BBtä kun siitä iskee aina paniikki sen ajan kanssa, mutta nyt oon vaan joka pelikerralla parantanut tulostani. :D














Molemmissa tänään uudet enkat, yee!

Nyt mun pitää äkkiä keksiä mihin sijoitan ton meidän mustan nahkanojatuolin tai PY uhkaa myydä sen. :-( Palataan taas!

<3: jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti