sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Sunnuntaiärtsyilyä

Tilanteeseeni ei ole tullut muutosta. Tänään oon kyllä saanut sentään JOTAIN aikaseksi, ja luulen että sekin vähä johtuu särkylääkkeistä joita oon syönyt puoli levyä. Oon myös oppinut miten iluuri hätäkäynnistetään, tulipahan taas koettua vähän vanhan luurin sirpaleita korvassa ja etusormessa, ennen kun tajusin lukea hopeeta omenaa. Yei me.


 Koirat oli tänään piknikillä, kun kesä tuli takas. Päästiin myös toteuttamaan Sirren pitkäaikainen haave; naapurin Ulla ja Artsi tuli haistelemaan aidan läpi. Tais kyllä poikia vähän jännittää, kun räksyttivät kun hullut. Satan.


Sain myös imuroitua, pestyä pyykkiä ja siivottua kaappeja terveydenpuuskassani, mutta noi kakkakäpälät sotkee lattiat huomisiltaan mennessä taas imurointikuntoon, joten who cares.


Ja söin taas vähän paskaa. Noi nakit oli muuten ihan paskoja. Ranskalaiset ihan ok.


Toi ei oo mun, vaan PYn. Toi on niin pahaa, hajukin on niin oksettava. :D


Tää kuva on loistava esimerkki siitä, kun kamera tarkentaa naaman sijasta lettiin. Levis -paita on loistava, äitin perintö.

Meen nyt ekaa kertaa kahteen päivään suihkuun. Pää tuntuu jo kyllä siltä että olis käynyt just suihkussa. Hyi. Onneks on nenä tukossa niin en haista miltä mä haisen! Goodbye.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti