torstai 4. lokakuuta 2012

Tell me I'm your National Anthem


Hyvää torstaita!
Aikamoista että taas huomenna on perjantai. Just äskenhän mä vasta kirjotin postauksessa siitä, kuinka joka päivä tuntuu ihan perjantailta. Kun alkaa ajattelemaan, en oo tämänkään 7 päivän aikana saanut oikeasti mitään aikaiseksi. Eiku hei oonhan, värjäsin mä kulmakarvat! Ja oon tainnut pari kertaa ehkä pestä pyykkiä ja tiskejäkin. Voi taivas.. Ihan kun eläis jossain sumussa, ja kohta huomaan että on vuosi/etc mennyt.. No, toivotaan nyt ettei ihan niin kauaa tarvii enää tuhlata elämäänsä näin. 

Haha, kuulostaapa masentavalta, kaikki varmaan nauttii ihan kympillä tällästen juttujen lukemisesta! En halua mitenkään masentaa esimerkiksi media-assistentiksi opiskelevia, mutta kannattaa muistaa kuinka ylikoulutettu ala se on. Se siitä..

En muuten muista oonko sanonut, mutta tein tohon ylös kaksi sivua, toisen esittelysivun itsestäni ja toisen koirista. En keksinyt mitään järkevältä kuulostavaa nimeä poikien sivulle, joten nyt se on vaan dorkasti ja töksähtävästi koirat, I apologize.


Oon myös jotenkin tosi hämmentävästi alkanut odottaa jo ensilunta. Voitteko kuvitella, suunnittelen jo joulua ja odotan lunta, vaikka vihaan kylmyyttä yli kaiken!


Löysä ihanansininen toppipaitulimikälie on muuten Seppälästä. Siinä on takana sellainen kiva solmittava rusetti, ja kangas ihanan sileää. Tosta ristikorusta on tullut mun lempikoru, se tuntuu sopivan joka asun kanssa kun nenä päähän! Tänään pääsi myös ekaa kertaa käyttöön noi uudenuutukaiset Spiritin harmaat korolliset nilkkurit, joissa on ihana karvavuori talvea varten. Tänäänkin oli varpuilla lämmin!


Eilen illalla meillä oli myös pienimuotoiset photoshootit koiruleiden kanssa. Noista saa kyllä hauskoja kuvia kun ne syö luita tai tappelee, muuten ei oikein saakaan!

Ollaan huomenna menossa Tampereelle sinne Stifun kasvattajalle. Mennään luultavasti vaan kahdestaan minä ja Stifu, ja PY ja Sirre jää kotiin. Helpompi varmaan mennäkin vaan yhden koiran kanssa, kun siellä on pari muutakin koiraa, ja rähinöistä oon kyllä saanu nyt vähäks aikaa ihan tarpeekseni!

''Anna mullekki!'' 
Arrr ima lion!

ps. käytiin tänään aamulla subeilla ja täytyy myöntää, että on se Kana Teriyaki hyvää, mutta ei niin hyvää kun kalkkuna!

2 kommenttia:

  1. voi luoja, miten ihania ranskiksia :) meillä olis tarkoituksena hankkia oma samanlainen ensi keväänä/kesällä ja en malttaisi odottaa! olisi kiva kuulla, jos vähän kertoisit minkälainen ranskis on koirana ja mitä olet itse rodusta tykännyt (ilmeisesti olet kun teiltä löytyy enemmän kuin yksi ;D) :)

    Jenni
    www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä ihania, minkään muun rotuista koiraa en itselle kyllä ottaisi. :-) oon itseasiassa tekemässä postausta ranskiksista noin yleensä tässä lähipäivinä, siinä tulee varmasti selitettyä aika tarkastikin miks just ranskanbulldogit on vieny mun sydämen!

      Poista