torstai 1. marraskuuta 2012

Viisikymmentäneljä päivää jouluun!

Niin lähellä se jo on, ajatelkaa! Toissapäivänä tuli jo vähän koluttua joulukaappia (!!) ja katseltua, löytyisikö sieltä mitään viattoman pikkujoulumaista jo laitettavaksi näkyville. Muuta en ole vielä laittanut kun lyhdyn ulos, kynttilöitä olohuoneeseen ja niitä kuuluisia kaamosvaloja sisälle.

Eilen PY kyseli mun joululahjatoiveita, joista teinkin sitten listan tarkasti noudatettavaksi! Listalta löytyy seuraavanmoisia juttuja:

1. Wii Fit -lauta
2. Sofi Oksasen Baby Jane -kirja
3. Mun unelmien Friis & Company -laukku Kärkkäiseltä! Eikä mikä tahansa F&C laukku, vaan just SE unelmalaukku
4. Frendit/Sabrina Teininoita/Kolme miestä ja tyttö/Täydelliset Naiset -dvd-bokseja
5Jeans.fi -lahjakortti
6. Ipad -kuoret (pinkit, siniset tai timanttiset)

Itse The Unelmalaukku! Oon tota samaa laukkua hiplannu miljoonat kerrat Kärkkäisellä ja joskus mun on se pakko saada.

Ja toivon tietenkin paljon karkkia myös. Mikään ei oo parempaa kun konvehtien ja vihreiden kuulien mässäily jouluaattoiltana!

Parina viime päivänä oon myös miettinyt Sirren ja Stifun lahjoja. Stiflerille pitäisi ainakin hankkia uudet kaulapanta, flexi ja heijastinliivi. Sikaniska on jo kohta liian iso vauvapantaansa, Sirren vanha flexi katkeaa kohta ja pimeällä lenkkeillessä on pakko pitää liivejä! Siriuksen listalla on ainakin pallo, jättiluita ja pehmoleluja. Oon ajatellut myös jos molemmille ostaisi heijastavat ja lämmittävät haalarit tai manttelit.

Tänään on ollut kyllä tosi pitkä päivä. Herättiin kaikki jo kuudelta, kun oli PYn ensimmäinen koulupäivä ja mun piti mennä käymään poliisilaitoksella Lahdessa. Se reissu olikin nopeasti hoidettu, työt alkoi vasta 12. ja olin jo vähän jälkeen kahdeksan valmis poliisisetien luota. Osaan kyllä hyvin aikatauluttaa päivät! Tulin sitten junalla takaisin kotiin, vein koirat aamulenkille ja ehdin jotain (joulutonttuna ;-)) puuhastellakin kun jo suuntasin takaisin Lahteen ja töihin. Tultiin vasta äsken kotiin, kun käytiin Kärkkäiselläkin, nyt syön ruokaa ja kohta nukkuun ultrapitkän päivän ja 11 lapsen vahtimisen jälkeen!
Pahoittelen kuvien karseaa pokkarilaatua ja niiden vähyyttä. Ehkä huomisesta perstaista saa paremmin asiaa irti. Natinati!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti