lauantai 15. kesäkuuta 2013

Working class hero

No nyt on tehty töitä.

Huomenna saa vihdoin nukkua pitkään ja tänään valvoakin myöhään! Oikein hyvä fiilis jäi keikoista, niin myynnillisesti kun kokemuksen puolesta.

Onko kukaan muuten koskaan törmännyt tälläiseen ilmiöön kun mä tänään? Kiinnitin huomioni erityisesti yhdenlaiseen kaupan asiakaskuntaan, nimittäin keski-ikäisiin, kaljamahaisiin suomalaisiin miehiin joilla sattuu olemaan thaimaalaiset postimyyntivaimot. Näitä on ilmeisesti nykyään aika paljon, hauskaa. Tänään törmäsin varmaan vajaaseen kymmeneen moiseen pariskuntaan.
Lounas on päivän paras hetki! Varsinkin Launeen cittarin kotikeittiön kotiruuat ja rahkat on aina yhtä hyviä. En voi kun suositella! Lisäksi ne leipoo siellä aivan uskomattoman hyvää perunalimppua!

Long story short, nyt lauantai -illan viettoon näiden kamujen kanssa:


ps. ♥ Päivä 2: 10 faktaa kukaan ei tiedä sinusta♥ 
1. aina kun oon yksin niin siivoon
2. tykkään saunoa vaan alle 70 asteisessa saunassa
3. haluaisin jo muuttaa isoon vanhaan omakotitaloon
4. maailman paras sarja ikinä mun mielestä on Roswell
5. tykkään puristella finnejä
6. pelkään pimeetä
7. jos oon ostanu karkkia eikä tee mieli syödä niitä, niin syön silti
8. aina kun oon yksin autossa matkalla jonnekin niin laulan 
9. pesen aina välillä hampaat suihkussa
10. näytän syöpälapselta ilman meikkiä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti