keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Shoppin'

Oltiin jo viime viikon puolella Triossa käymässä Janitan ja Kartsun kanssa, ja sitä ennen Janitan ja Dexter-amstaffin heti aamusta vähän koirapuistoilemassa Launeen koirapuistossa. Haettiin Hennalan Nesteeltä aamupalaksi French Dogit valkosipulimajoneesilla ja krakovan nakilla, nam! Toi on varmaan yks maailman epäterveellisimmistä pikaruuista mutta niiiin hyvää!
Dexterkin sai kaverin!
Dexter viihtyi puistossa narttukaverin kanssa kunnes päätettiin mekin lähteä pesemään pyykkiä meille ja sen jälkeen hakemaan Kartsu juna-asemalta. Meidän pojat & Dexter ei tuu toimeen keskenään yhtään, joten aika nopeasti lähdettiin hakemaan sisko ja suunnattiin Trioon, tietty ensiksi syömään Arnoldsiin!
Kartsu väittää ettei olla yhtään samannäkösiä, mun mielestä ollaan aika tosi samannäkösiä! Oon kyllä pidempi ja pyöreempi, mutta kyllä munmielestä meidät siskoiksi tunnistaa kun vaan 3 vuotta on ikäeroa.

Kaupoilta tarttui mukaan seuraavia juttuja:
Peplum -paitis 14,95 Gina Tricot

Oon jo jonkun aikaa halunnut peplum -toppia, mun mielestä se on ihan loistava keksintö. (Kartsu on tästä hyvin eri mieltä!) Itsekin kun oon jonkun verran lanteikas niin tollaset paidat näyttää tosi hyvältä. Tää mun ostama malli oli kyllä harmiksi tosi löysän mallinen, niin otin pienimmän löytämäni koon joka on silti löysä yläosasta.

Vaaleanpunaiset farkut 5,00 Gina Tricot

Pakko oli ostaa kun oli niin hyvä hinta! Normaalihinta oli 19,90. Mulla ei oo yhtään värikkäitä farkkuja, pelkkiä perus mustia, sinisiä, vaaleita ja vaaleensinisiä, joten saa nähdä miten osaan näitä käyttää.

Pieni nutturadonitsi Glitter
Sulkakoriste kuulokeliitäntään 4,95 Glitter

Toissapäiväinen työhaastattelukin meni oikein kivasti, olin vaan aika yllättynyt kun haastattelutilanteessa meitä olikin kaksi haastateltavaa. En oo ennen tollaisessa tilanteessa ollut mutta tilanne sujui paljon paremmin kun alunperin olin ajatellut! Työkin kuulosti ihan kivalta iltatyöltä jossa on hyvät etenemismahdollisuudet. Pari viikkoa täytyy odotella päätöstä, mutta en jaksa stressata sitä vielä!

ps.
 Ei ollut eedamia niin käytettiin raejuustoa. Onko paha?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti